Certyfikacja
Certyfikacja normy ISO 9001 polega na określeniu przez osobę niezależną, czy dana organizacja przestrzega wszelkich wymagań normy, która stanowi dla niej konkretny punkt odniesienia. Jeżeli dana organizacja chce otrzymać certyfikat, musi zastosować wszystkie normy, na przykład ISO 9001, a następnie zgłosić się do odpowiedniej jednostki, która zajmuje się przyznawaniem certyfikatów. Przyznanie takiego certyfikatu może potrwać dość długo, a sam certyfikat nie jest przyznawany na zawsze. Zazwyczaj certyfikat wydawane jest na okres trzech lat. Jednak należy przygotować się na odwiedziny inspektorów, które odbywają się każdego roku. Przeprowadzają oni audyt, w którym stwierdzają czy dana organizacja przestrzega wszystkich norm związanych z certyfikacją normy ISO 9001. W przypadku, gdy zostaną wykryte jakieś niezgodności, certyfikat może zostać odebrany. Jednak w większości przypadków, organizacja jest zobowiązana do usunięcia powstałych niezgodności w określonym terminie. Warto wziąć po uwagę cenę za uzyskanie certyfikatu.
Inne wpisy tematyczne:
- Szkolenia biznesowe
- Wskazówki związane ze studiami podyplomowymi
- Gry i zabawy Od 6. do 9. miesiąca życia
- Angielski przez skype
- Metoda Billingsów
- Dialog między rodzicem a szkołą
- Stomatolog – Wałbrzych
- Prywatne przedszkole – Chorzów
- Kłamstwo czy fantazja?
- Nieśmiałość u dzieci
- Moczenie mimowolne
- Wypoazenie kurnika
- Zebrania rodziców z nauczycielami
- Liczne uczelnie…
- SALMONELLOZA
- Medycyna bezradna
- Fizjoterapia psów i Fizjoterapia zwierząt
- Testy do policji
- Praca w ciąży, czyli ochrona macierzyństwa w Polsce
- Sterylizacja